מוצרים קפואים בסיטונאות

חברת ש. זעפרני שיווק מזון בע"מ מציעה לקהל לקוחותיה מגוון ענק של מוצרי מזון מהמותגים המובילים בישראל ובעולם.
אם בעבר מוצרים קפואים נקשרו למזון פחות איכותי או פחות טרי, היום הדבר אינו נכון. בזעפרני תוכלו למצוא מחר ענק של מוצרים קפואים בסיטונאות וליחידים ממיטב היצרנים והמותגים

כיום אין מסעדה או בית אשר אינם משתמשים במוצרים קפואים. בין אם זה בשר, ירקות או בצק, מוצרים קפואים הינם הפתרון המושלם עבור מזון שאנו רוצים שיישמר לתקופה ממושכת בלי לאבד מאיכותו וטריותו.
עדיין לא ניתן למצוא את כל מוצרי המזון בגרסה קפואה, כגון ממרחים אשר ניתן לרכוש רק בטמפרטורת הגשה, אך משנה לשנה התחום מתפתח וניתן למצוא עוד ועוד מוצרי מזון קפואים בסיטונאות וליחידים.
לשמחתנו, בשל התפתחות הטכנולוגיה וגדילת התחרות בשוק המוצרים הקפואים עולים ועולים באיכותם וישנם המון פריטי מזון קפואים נהדרים אשר לא נופלים באיכותם ממקבילם הטריים, אך בעלי אפשרויות אחסון ארוכות טווח.
יתרון ענק של מוצרים קפואים בסיטונאות הוא שמכיוון שניתן לאחסנם תקופה ארוכה, זה מאפשר לרכוש כמות גדולה של מזון אשר מבטיחה שלא תיתקעו בלי סחורה ושתשלמו את המחיר הזול ביותר האפשרי מכיוון שאתם תרכשו כמות גדולה וחסכונית.

יתרונות של מוצרים קפואים בסיטונאות

בחיים צריך לעשות שני דברים, הראשון להכניס כמה שיותר כסף כל חודש והשני להוציא כמה שפחות כסף כל חודש. אם תעשו את שני הדברים הללו יהיה לכם הרבה כסף ומי שיש לו הרבה כסף הוא בן אדם מאושר יותר ויסלחו לנו מצקצקי הלשון. אז איך אפשר להוציא פחות כסף? זו שאלת מיליון הדולר.
אם כן כיום יותר ויותר אנשים מבינים כי אפשר לחסוך בהוצאות אם נקנה בסיטונאות. יש הרבה דברים אשר אנו יכולים לקנות בסיטונאות אך אחת הדוגמאות הבולטות ביותר לכך היא מוצרים קפואים שאפשר לקנות בסיטונאות. כיום כל בית צריך מוצרים קפואים כמו למשל שעועית קפואה, עוף קפוא, שניצל קפוא או עדשים קפואים. ואם אנו קונים את המוצרים הללו בסיטונאות אנו נשלם הרבה פחות עליהם וזה יתרון עצום אשר כל בעל בית צריך לתת עליו את הדעת.

למה חשוב לשים לב בקנייה של מוצרים קפואים בסיטונאות?

קניית מוצרים קפואים בסיטונאות שונה מאשר קניית רטבים למסעדות עקב מספר סיבות וזו רק דוגמא אחת לכך שקניית מוצר קפוא בסיטונאות היא משימה לכל דבר ועניין. אם אתם רוצים לקנות מוצר קפוא בסיטונאות אתם צריכים לשים לב לתאריך התפוגה שלו.
לצד תאריך התפוגה אתם צריכים גם לשים לב לגודל המוצר ולשאלה כמה מזון יש בו. לאחר מכן עליכם לבחון מי מייצר את המוצר ולוודא כי הוא מיוצר בהתאם לתווי התקן החמורים ביותר שיש. שימו לב הדבר האחרון שאתם רוצים זה לקנות מוצר קפוא ואז לגלות כי הוא לא אכיל. זה בזבוז כסף ויכול לפגוע בכם בצורה חמורה ולכן אסור לזלזל בנקודה זו.

איך מוצרים קפואים בסיטונאות יכולים לשמש מסעדות וחברות קייטרינג?

עד עכשיו דיברנו על הצרכן הפרטי אשר יכול לקנות מוצרים קפואים בסיטונאות, אך שימו לב גם מסעדות וחברות קייטרינג קונות המון מוצרים קפואים וגם להן כדאי לקנות בסיטונאות. מסעדה משתמשת כל יום במוצרים קפואים וכך גם חברת קייטרינג ולכן להן עוד יותר מלצרכן הפרטי משתלם לקנות מוצרים בסיטונאות.
שימו לב מסעדות וחברות קייטרינג יכולות לקנות מוצרים נוספים בסיטונאות ולא רק מוצרים קפואים כמו ירקות, פירות, בשר, עוף, דגים ועוד. כך המסעדה תוציא הרבה פחות כסף ותוכל להשקיע בנראות של המקום או בשכר לשפים מובחרים. למעשה בבסיס של כל מסעדה צריכה להיות העובדה כי כדאי לקנות מוצרים בסיטונאות וזאת מכיוון שכך המסעדה תוציא הרבה פחות כסף.

0
    0
    העגלה שלך