קניות בסופר לסוכות

רשימת קניות של מזון לסוכות

חג סוכות עוסק בכולו באירוח, משפחתיות ואושפיזין של כל טוב בסוכה מקושטת. ככזה, חג סוכות מצריך רשימת קניות מדוקדקת ומפנקת הכוללת את כל סוגי המזונות המועדפים עליכם ועל האורחים שלכם בסוכה. רגע לפני שכובשים את קופות הסופר, הנה כמה טיפים ודגשים לקראת החג. 

חג סוכות הוא אחד מהחגים הכי חווייתיים וחברתיים שקיימים ביהדות, כאשר המטרה של החג היא לבנות סוכה ולארח בה את כל המעוניין בכך.
בסוכות, קיימות 3 מצוות עיקריות שהיהדות מבקשת לבצע, ואלו הן: ישיבה בסוכה, נטילת ארבעה מינים וכן מצוות שמחת החג. כחלק מכך, רשימת ארבעת המינים שצריך לרכוש היא:

  1. 3 הדסים לכל הפחות
  2. לולב
  3. 2 ערבות ואתרוג אחד 
  4. מאגד ארבעת המינים

איזה מזון כדאי להגיש בחג סוכות?

בסופו של דבר, שום חג לא יהיה שלם בלי האוכל הנכון, כולל חג סוכות שכולו עוסק באירוח, וכידוע, אירוח חייב לכלול מזון לנשמה ולגוף. כשתחליטו מה להגיש בסוכה שלכם מתחת לבית, ההמלצה תהיה לחשוב מה כולם אוהבים ולנסות ליצור אווירה חגיגית ככל האפשר.
באופן הזה, כולם יצאו שבעים ומרוצים מהסוכה ומצוות האושפיזין תבוצע. 

יחד עם אוכל שלעיתים מגישים בסוכה עצמה, הורים רבים מוצאים את עצמם מוצפים ברשימות קניות לחג עבור הבית, במיוחד במקרה של הורים לילדים קטנים. לכן, חשוב לקנות מראש את כל מה שחשוב לכם ולילדים שלכם, כי לעיתים יש חוסרים של מוצרים על מדפי החנות במהלך החג.

כמה כסף להקדיש לקניות בחג סוכות?

התקציב שתייעדו עבור קניות לחג סוכות, לחלוטין תלוי בצרכים שלכם ובאופי וסגנון אורח חייכם. בדרך כלל, משפחות עם ילדים יצטרכו רשימות נרחבות יותר של קניות לחג, בעוד כי בתי אב אחרים יהיו עשויים להסתפק בקניות מצומצמות לקראת החג.

אם משפחות עם ילדים מייעדות כ-1,000 – 1,500 ₪ בממוצע עבור קניות לחג סוכות, אז במקרים אחרים יהיה צורך להקדיש תקציב אפילו גבוה מכך.
כדי לתכנן נכון את תקציב קניות החג, רצוי לערוך רשימת מצרכים ומוצרים שהם MUST ורשימה הכוללת מצרכי מותרות.

איך אפשר להוזיל עלויות קניות לחג סוכות?

על מנת להוזיל בכיס בכל מה שקשור לקניות לקראת חג סוכות, אפשר לערוך השוואת מחירים בין ספקי מזון שונים, סופרמרקטים וחנויות שונות (כולל חנויות אוכל אונליין). בממוצע, השוואת מחירים יכולה לסייע לחסוך בין כ-15% – 35% על קניות החג.

כדי לערוך השוואת מחירים בין חנויות שונות לקראת סוכות, אפשר להשתמש בגוגל ובמשאבים השונים באינטרנט. למשל, פורטלים אשר כל תפקידם הוא לאתר עבור הצרכן את נותני השירותים הזולים ביותר בכל הארץ. כל עוד מקפידים לערוך מחקר שוק בצורה נכונה ומקיפה, אפשר לחסוך עשרות עד מאות שקלים על קניות החג.

המאמר בשיתוף  איי סוכות

בלוג

כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של תכנים בתחום המזון בארץ ובעולם
0
    0
    העגלה שלך