חומרי ניקוי איכותיים

מתי לרכוש חומרי ניקוי ולנקות לבד ומתי כדאי להזמין חברת ניקיון?

מטלת הניקיון של הבית לא אהובה במיוחד על רוב האנשים, אך מרבית האנשים אוהבים שנקי ומסודר סביבם. נשאלת השאלה, מתי כדאי לרכוש חומרי ניקוי ולנקות לבד ומתי כדאי להזמין חברת ניקיון? האם יש לדבר הזה בכלל חוקים מסוימים? על שאלת הניקיון נדבר במאמר הבא.

מתי כדאי לנקות את הבית באופן עצמאי?

ניקוי עצמאי של הבית הוא הניקוי השבועי הסטנדרטי שבו עושים סדר בחפצים שרק אנחנו יודעים לאיזה מקום בבית הם שייכים. בניקוי מהסוג הזה אנו מנקים את האבק העליון שנמצא על הרהיטים השונים וגם דואגים לשטיפה מהירה או יסודית ואת כל אלו אנו מבצעים בעזרת חומרי ניקוי פשוטים שניתן לרכוש בסופר.
לרוב נשתמש בנוזל רצפות פשוט עם ריח נעים, באיזה תרסיס ניגוב עבור הריהוט, לפעמים גם בתרסיס המיועד לעץ. עבור השירותים והמקלחות רבים משתמשים באקונומיקה ומגוון תכשירים לחיטוי משטחים והסרת אבנית. חומרי הניקוי הפשוטים שנמכרים בסופרים ובחנויות הפארם, הינם חומרים המאושרים לשימוש ביתי באופן עצמאי וריכוז החומר בהם הוא יחסית נמוך על מנת למנוע סיכונים. חשוב להבין כי חומרי ניקוי הפשוטים אינם ערוכים לביצוע ניקוי של כתמים מסוגים שונים או חומרי בנייה שנותרו לאחר שיפוץ או כניסה לדירה חדשה שנבנתה זה עתה, הם נועדו לניקיון שבועי פשוט שהופך את החיים בבית לנעימים יותר.
כמה יעלה לכם לנקות את הבית לבד?
העלות של חומרי הניקוי היא נמוכה לרוב, אך ביחס למוצרי מזון, חומרים אלו מייקרים את הקנייה ולכן רצוי לרכוש אותם במקומות המספקים מגוון מבצעים. יש לקחת בחשבון שחומר ניקוי שרכשתם יכול להספיק לחודש עד חודשיים ולכן כדאי בחישוב הכלכלי לקחת בחשבון הוצאה מעט יותר גדולה כאשר החומרים נגמרים.

מתי כדאי להתקשר לחברת ניקיון?

מתי כדאי להיעזר בשירותיהם של חברות הניקיון? כדאי להזמין שירותים אלו במספר אירועים:

1. כשיש כתמים שלא ניתנים להסרה – ספות, מזרנים, שטיחים ואפילו רצפות, צוברים מגוון כתמים שחומרי הניקוי הרגילים לא מסירים אותם וגם ללא מכונת ניקוי ייחודית, הם עשויים להחמיר. על מנת להתמודד עם הכתמים האלו, יש להזמין חברת ניקיון עם וותק וניסיון שתגיע אליכם עם ציוד מקצועי לניקיון וחומרי ניקוי שלא ניתן לרכוש בשום סופר. חברת הניקיון תתאים את חומרי הניקוי המדויקים עבור הרהיטים שלכם. כך לדוגמא, בספות בד עם כתמים של אוכל, חבורת הניקיון ישתמשו בחומרים אנזימטיים לפירוק כתמים.

2. כשרוצים ניקיון יסודי מעבר לניקיון הרגיל – על ניקיון פסח כולנו שמענו. מדובר בניקיון קצת יותר רחב מהניקיון הרגיל. חברת ניקיון מומלצת תוכל להגיע אליכם ולבצע ניקוי יסודי גם במקומות שלא ידעתם שקיים בהם לכלוך.

3. כשרוצים להסיר לכלוך עיקש לאחר שיפוץ או דירה חדשה מקבלן – שיפוצים ודירות חדשות סובלות מלכלוך וכתמים שלא יורדים כמו שאריות של טיח לדוגמא. בשביל להסיר את החומרים הללו, יש להשתמש בחומרים מפרקים שאסורים לשימוש ביתי עצמאי. לחברות הניקיון יש אישור להשתמש בחומרים חזקים יותר והם יוכלו להתמודד עם הלכלוך העיקש.

כמה יעלה לכם ניקוי מקצועי על ידי חברה?

עלות ניקוי מקצועי על ידי חברת ניקיון מקצועית נקבע על פי מספר החדרים בבית ומה שיש לנקות. העלות משתנה ומוצעת בטווח המחירים של 350 שקלים ועד 2500 שקלים בהתאם לדירה. בתים בגדלים לא סטנדרטיים יעלו קצת יותר, אבל אחת לשנה זה שווה את זה.
המאמר באדיבות חברת נקי כמו חדש: https://cleanew.co.il

בלוג

כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של תכנים בתחום המזון בארץ ובעולם
0
    0
    העגלה שלך