מיקסים לקוקטליים

למה בר קוקטיילים הוא הבחירה החכמה לכל סוגי האירועים?

בין אם אתם אחראים על ארגון אירוע עסקי מרשים במיקום יוקרתי, או מתכננים מסיבה משפחתית בחצר האחורית, כדאי לכם להוסיף לרשימת ההכנות בר קוקטיילים.
בר קוקטיילים רק נראה כמו בר רגיל, שאליו אנשים ניגשים כדי לקחת לעצמם בקבוק בירה או גביע יין, אבל הוא בעצם התשובה לשאלות רבות של מתכנני אירועים:
איך נייצר אווירה קלילה ונעימה? מה הדרך הקלה ביותר לשבור את הקרח ולעזור למשתתפים להכיר? מהי האטרקציה שתהפוך את האירוע הזה לבלתי נשכח? מה יהפוך את האירוע לאופנתי ומעודכן?

מה זאת אומרת בר קוקטיילים?

הבר המוכר לנו מאירועים עבר מהפך ועכשיו הוא איכותי יותר, מעניין יותר ומבדר הרבה יותר. בבר קוקטיילים מכינים במקום קוקטייל לכל אורח, לפי העדפתו.
הבחירה בקוקטיילים מאפשרת לייצר משקאות איכותיים במחירים מפתיעים, משום שקוקטיילים מורכבים ממשקאות אלכוהוליים בצירוף מיצים, תרכיזים, פירות, תבלינים ועוד.
המרכיבים הזולים והמרכיבים היקרים מייצרים קוקטייל איכותי בטעם ובמראה מבלי להידרש לכמות גדולה של משקאות יקרים.
החלק המעניין במה שמתרחש בבר קוקטיילים קשור למיקסולוג. בין אם האירוע שלכם קטן ואינטימי או גדול ומדובר, בר קוקטיילים לאירועים יהיה הבחירה החכמה גם עבורו.

המיקסולוג הוא הדי ג'יי

פעם קרו לו ברמן והוא ידע למזוג בירות מהברז ולערבב משקאות קלאסיים, כמו ג'ין וטוניק או דאקירי והקלישאה הייתה שהברמן הוא האדם הנכון לחלוק איתו את הרהורי לבך. המיקסולוג הוא הגלגול החדש של הברמן והוא לא פה כדי להקשיב לצרות שלכם, הוא פה כדי להעלים אותן. מיקסולוגים מצוינים משלבים ידע וניסיון בתחום הכנת הקוקטיילים עם יצירתיות וכישרון של חיות במה. בר הקוקטיילים הופך לבמה כאשר המיקסולוג מעניק לכל אורח תשומת לב ומיד אחר כך, גם קוקטייל מעניין שיתאים, בתקווה, לטעמו של הלוגם.

בלאדי מרי ושירלי טמפל

אלכוהול הוא מסכך חברתי ויודע להפוך אנשים זרים לחברים אבל בר הקוקטיילים אינו מתעלם ממי שאינו יכול ליהנות ממשקאות אלכוהוליים, בגלל סיבות בריאותיות, חברתיות או דתיות. עבור הנמנעים משתייה חריפה, יציע המיקסולוג מוקטייל, שהוא קוקטייל שמעורבב רק ממשקאות שאינם אלכוהוליים. כך הופך בר הקוקטיילים, פעמים רבות, למרכז האירוע: האורחים נאספים כדי להתבונן במיקסולוג בזמן עבודתו וכשמגיע תורם, הם יכולים להמשיך ליהנות מהמסיבה עם כוסית מותאמת אישית ביד. ישנם מקרים רבים שבהם הקהל של המיקסולוג לא מצטמצם לאורך הערב וגם מי שכבר קיבל קוקטייל משלו, נשאר להמשיך ליהנות מההופעה. כדאי לזכור שלמרות שמדובר באירועים פרטיים ולא באירועים של מסעדות, חשוב להציע לשותים כיבוד וגם קינוחים, כדי שהאלכוהול לא יעלה לראש.

הקוקטייל המיוחד של הערב

אנחנו נוטים לזכור בעיקר אירועים שהיו יוצאי דופן ושונים מאירועי השגרה, כך שכל אלמנט ייחודי באירוע, הופך את הזיכרון לחי וממשי יותר ומבטיח שלא במהרה יישכחו מהאירוע. כדי להוסיף לייחודיות של האירוע, אפשר לבקש מהמיקסולוג להרכיב קוקטייל מיוחד ויצירתי, שיהיה קוקטייל הערב. קוקטייל מיוחד מהווה פתרון קל עבור מי שאינו אוהב להתעמק בענייני שתייה חריפה וכך תוכלו לבחור איזה טעם ואיזו כמות אלכוהול תלווה את האורחים לאורח הערב – כך ניתן למשל להמעיט במשקאות אלכוהוליים באירוע עסקי או לשנות את הרכב הקוקטיילים לקראת סוף הערב.

טעם וצבע

מיקסולוגים מצוינים רואים את עצמם כאנשי במה ואמנים, למעשה הם יוצרים קוקטיילים שונים, יצירות בצורות משתנות, צבעים ומרקמים שונים וטעמים יוצאי דופן, תוך כדי תקשורת בלתי פוסקת ומבדרת עם הקהל שלהם. בר הקוקטיילים יכול להיות מרכז האירוע בתחילתו ולאפשר לנוכחים לשבור את הקרח ביניהם, הוא יכול להיות ברקע של אירוע חברתי, מתחילתו ועד סופו והוא יכול להיות הפתעה לחוגגים צעירים בשעת לילה מאוחרת בחתונה.

בלוג

כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של תכנים בתחום המזון בארץ ובעולם
0
    0
    העגלה שלך