חומרי ניקוי

חומרי ניקוי למסעדות

חומרי ניקוי הם חומרים המשמשים להסרת לכלוך וכתמים מרצפות חלונות, מבגדים, ואפילו מרהיטים.
ישנם המון סוגים של חומרי ניקוי כמו: סבונים, חומרים לניקוי משטחים, חומרים חומציים כמו אקונומיקה וחומץ.
ניקיון הוא משימה הכרחית למסעדות וקיימים המון סוגי חומרי ניקוי שונים שניתן להשתמש בהם. ישנם מוצרים רבים ושונים בשוק לניקוי, אך הנפוצים שבהם הם סבון, מים ונוזל כלים. ניתן להשתמש במוצרים אלו לניקוי שולחנות, אדני חלונות, רצפות ועוד.
עם זאת חשוב לציין שלא ניתן להשתמש בסבון על כל המשטחים מכיוון שהוא עלול להשאיר אחריו פסים או שאריות. לדוגמה, אסור להשתמש בסבון על מראות או זכוכית מכיוון שהוא ישאיר אחריו כתמים שצריך לנקות שוב עם מוצר אחר. סבון הוא מוצר ניקוי נפוץ שניתן להשתמש בו ברוב המשטחים, אך הוא עלול להשאיר פסים או שאריות. לרוב הוא מורכב משומן שעוזר להמיס כתמים ושומן מהבישול. שימוש קבוע בסבון ייטבע במהרה בסיבים ובלכלוך והוא יקשה על לכלוכים חדשים. נוזל לניקוי כלים הוא סוג חזק של נוזל המשמש בעיקר לניקוי כלים. הוא פעיל בצורה מעולה עם מים חמים, המסייעים בפירוק שומן וחלקיקי מזון.
מוצרי ניקוי לרוב מסווגים לפי המרכיבים שלהם או לפי סוגי המשטחים עליהם ניתן להשתמש. ישנם סוגים רבים ושונים של חומרי ניקוי ברוב המסעדות שיכולים לעזור לשמור על ציוד למסעדות נקי ומבריק. דוגמה לחומר ניקוי המשמש במסעדות הוא תמיסת אקונומיקה. ניתן להשתמש באקונומיקה לניקוי סוגים רבים ושונים של דברים, כגון כלי זכוכית ומשטחי נירוסטה.

חומרי ניקוי איכותיים

חלק ממוצרי הניקיון דורשים יותר זמן לעבודה מאחרים, לכן חשוב לבחור את המוצר המתאים לעבודה. באופן כללי, ניתן להשתמש בסוגי חומרי הניקוי הבאים במסעדות: חומרי ניקוי לא ביולוגיים מיועדים בדרך כלל למשטחים שקשה להגיע אליהם עם ספוג או מטלית. כמה חומרי ניקוי נפוצים שאינם ביולוגיים כוללים: תמיסת אקונומיקה זוהי תערובת מרוכזת של נתרן, מורכבת בעיקר מאקונומיקה ומים.
כולנו רוצים לחיות בסביבה נקייה, אבל לפעמים אין לנו זמן לעשות את זה. כאן נכנסים לתמונה מנקים מקצועיים.
מנקים מקצועיים הם יותר מסתם מנקה פשוט – הם יודעים בדיוק איך לבצע ניקיון ייסודי בביתכם. הם יעבדו איתך כדי ליצור לוח זמנים לניקיון שיתאים לצרכים ולאורח החיים שלכם, והם יעזרו לעסק שלכם להיות נקי ומסודר כך שלעולם לא תצטרכו לדאוג מרצפות מלוכלכות או ספות מסריחות!
חברת ש. זעפרני סיטונאות מזון בע"מ תספק לכם חומרי ניקוי איכותיים במחירים מיוחדים, כך שרצפת העסק שלכם תמיד תשאר נקיה ומבריקה, היכנסו לקטלוג שלנו ובחרו מתוך מגוון מוצרים איכותיים את אלו שאתם צריכים לניקוי העסק.

בלוג

כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של תכנים בתחום המזון בארץ ובעולם
0
    0
    העגלה שלך