בשר ויין

התוספות המושלמות לארוחה זוגית

אחד המוצרים הכי מפחידים שאפשר למצוא ברשימה של הקניות בסופר הוא היין. כאשר כתוב אבטיח אנחנו יודעים איך הוא נראה ואיך לבחור אותו. כאשר כתוב דבש אנחנו יודעים בדיוק מה להביא, אבל כאשר אנחנו צריכים להביא לבית את היין, כאן מתחילה הבעיה. כל השאלות כמו איזה יין בדיוק מומלץ לבחור?
האם הוא טוב מספיק בשביל בישול? מה הפשר של כל ההגדרות אשר נמצאות על התווית כמו אדום לבן או יבש? לכמה זמן הוא בדיוק יכול להחזיק?
האם היין אשר מבשלים איתו הוא גם טוב בשביל שתייה? כל השאלות האלה באמת מפחידות. אז היום נעשה קצת סדר בעולם של היין, בשביל שגם לכם יהיה יותר קל לקנות את היין הכי מוצלח לבית, לבשל איתו וליהנות ממנו יחד עם כל האנשים שאתם הכי אוהבים.

חשיבות המיקום של גידול היין

כמו המון גידולים חקלאיים, המיקום אשר בו הענבים גדלים, בעצם משפיע רבות על הטעם שלהם. זאת אומרת שאפשר לקחת שני זרעים של ענבים, מאותו האשכול. לנטוע אחד באזור מישור החוף אשר הוא לח וחם ואחד על הר כלשהו אי שם בגליל העליון, אשר שם מאוד אוורירי ונעים, כאשר הענבים האלה יצמחו להיות גפנים, יהיה הבדל משמעותי גם בטעם וגם באופי של הפירות אשר התקבלו, כי הסביבה משפיעה ישירות על הטעם שיש לענבים. לאורך כל השנים, המון תרבויות אשר טיפחו את ענף גידול היין, זיהו שיש כמה ענבים אשר מעניקים יין טוב יותר, ואלה הם השמות אשר מעטרים את בקבוקי היין של היום. בנוסף, היצרנים של היין זיהו המון חלקות וכרמים אשר מניבים פרי שהופך אל יין שהוא פושט יוצא דופן, ולפעמים הם מוכרים את היינות מן החלקות הכי מיוחדות שלהם בנפרד מכל היינות האחרים תחת תווית אחרת וגם כמובן במחיר אחר.

בשר ויין

זוגות אשר לא מחשיבים את הארוחה שלהם ללא בשר בארוחה? אין בעיה. אין צל של ספק שכאשר מדובר בתבשילים של בקר בעלי רוטב מתאים או אפילו כאשר מדובר על בשר שנמצא על האש, היינות האדומים הם ההמלצה הכי אולטימטיבית. כי אחרי הכל זה מאוד ברור שהבשר האדום והיין האדום ילכו יחד זה עם זה. קברנה סוביניון, סירה, מרלו סנז'ובזה וגם פינו נואר יגרמו לכל הטעמים בפה שלכם להשתלב ולהפוך להיות הרמוניים למדי ופשוט טעימים. בישראל אתם תוכלו למצוא המון יקבים בדרום וגם בצפון אשר שם אתם תוכלו לבצע סיורים וחיפושים אחר היין המושלם.

יין ודגים

דגים זאת האופציה הכי קלילה שיש כאשר מדובר על לארוחה עיקרית, אשר לא תגרום לכם לחוש אפילו טיפה כבדים אחריה. כאשר אנשים אומרים "דגים", המילה הראשונה אשר מגיעה אל ראשם זה יין לבן וכן זה מאוד נכון, יינות יבשים בסגנון של שרדונה וגם יין סוביניון בלאן פשוט יתאימו בצורה שהיא לא פחות ממושלמת. גם היינות החצי יבשים כמו ריזלינג הולכים יחד יד ביד עם הדגים המטוגנים או דגים בגריל וכן, גם יין רוזה.

בלוג

כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של תכנים בתחום המזון בארץ ובעולם
0
    0
    העגלה שלך