מצרכים שהריוניות צריכות

המצרכים שכל הריונית צריכה

המסע אל האימהות הוא קסום ומרגש, ומביא עימו ים של רגשות. בין השמחה, ההתרגשות והציפייה לחוסר הוודאות, האישה נעה קדימה עד שהיא זוכה לראות את הרך הנולד מניח את ראשו על חיקה. כיוון שתקופה זו מובילה לשינויים עצומים, יש חשיבות רבה בהכנה נכונה של הגוף והנפש כך שניתן יהיה להתמודד עם אלו בטוב וברוגע. החל מבגדי הריון נוחים ויפים ועד למבחר שמנים אתריים כמו שמן עץ התה למשל, אשר נועדו להקל על תהליך ההיריון, הלידה והתקופה לאחריה – ניתן למצוא מוצרים רבים שרק יעשו לכן טוב. במאמר זה, נסקור את פריטי החובה שכל הריונית צריכה שיהיו בידה כך תוכל ליהנות יותר ולהתרכז במה שחשוב באמת.

בגדי הריון נוחים

נוחות היא המפתח להיריון טוב ונעים, שכן כל אישה רוצה להיות מסוגלת לעבור את התהליך המורכב הזה ללא דאגות. תוכלו למצוא כיום מבחר עצום של בגדי הריון מעוצבים שיתאימו למבנה גופכן החדש ויאפשרו לכן להמשיך בשגרה בעודכן מרגישות בנוח ובטוב עם עצמכן. בגדים אלו מספקים את התמיכה החשובה לגוף, הם עשויים בדים נעימים ומגיעים במגוון מידות כך שהם בהחלט יכולים להתאים לכל אישה. מציאת האיזון הנכון בין פתרונות לבוש מסוגנן לשימושי תבטיח לכן, אימהות לעתיד, שתצליחו לשמור על הסטייל שלכן, תוך הימנעות מאי נוחות הנגרמת מלבוש שאינו מתאים.

קרם מונע סימני מתיחה

העור שלנו עובר שינויים רבים במהלך תקופת ההיריון בעקבות ההורמונים המציפים והמתיחה המתרחשת עם התקדמות ההיריון. השימוש השגרתי בשמנים אתריים יכול לסייע בצמצום הופעתם של סימני מתיחה ואף מניעתם לחלוטין; הם עשויים תערובת המשלבת תמציות שונות, כמו שמן עץ התה, שמן זרעי ענבים, חמאת שיאה, קרם קוקוס ועוד. חומרים רכים אלו תורמים לגמישות העור ומונעים ממנו להיקרע, הם מפיצים ניחוח קליל ועדין ונספגים במהירות בעור. השימוש בהם הוא קל ופשוט – עליכן לדאוג למרוח את השמן המופלא פעם ביום באזורים המועדים כמו הבטן, החזה והירכיים כחלק משגרת הטיפוח היומית שלכן וליהנות ממראה זוהר וחלק ומתחושה נעימה בגוף.

נעליים נוחות

הצטיידות בנעליים נוחות ואיכותיות הוא חיוני עבור כל אישה הריונית, ומבטיח את הנוחות המרבית והבטיחות המקסימאלית. נעליי הנוחות נועדו לעטוף את כפות הרגליים ברכות ולמנוע החלקה, כך שהן יכולות להעניק לאישה את הביטחון הנחוץ לה בעת הליכה. בכוחן למנוע כאבים קשים בכפות הרגליים ובכל אזור הגב אשר עלולים להופיע בהחלט בעת שימוש בנעליים שאינן מתאימות. במקביל, הן מספקות את התמיכה והיציבות הנדרשת במיוחד במהלך תקופה זו.

ויטמינים, שמנים אתריים תוך הקפדה על תזונה נכונה

שימוש בויטמינים, בשמנים אתריים והקפדה על תזונה נכונה הם חשובים להפליא תמיד, ובמיוחד במהלך תקופת ההיריון בה גוף האישה עסוק יומם וליל בבריאה של חיים חדשים. ויטמין D , ברזל וחומצה פולית למשל, תורמים לחיזוק גוף האישה וכן להתפתחות העובר. במקביל, ההקפדה על תזונה מאוזנת יכולה אף היא להעניק לגוף את כל מה שהוא זקוק לו על מנת לעבוד במיטבו. גם השימוש בשמנים אתריים מיוחדים כמו שמן עץ התה, תמצית המנדרינה והפטיט גריין ידועים בתרומתם, שכן הם יכולים להשרות הרפיה ולהפחית מתחים וחרדה. תוכלו בכל עת להיוועץ עם רופא/ת הנשים שלכן, לשתף ולקבל מידע על הטיפול הנכון בגופכן.

לסיכום, כעת זהו זמן מצוין להשקיע בעצמכן ולדאוג שיהיה בידיכן את כל מה שיכול להקל עליכן במסע מיוחד זה. שמנים אתריים וקרמים כמו שמן עץ התה, תמצית תפוזים או לבנדר מסייעים בהפחתת סימני המתיחה וידועים בשל יכולתם להרפות ולהשרות שלווה ונחת; ושימוש בבגדים ובנעליים נוחות יכול למנוע כאבים מיותרים ולאפשר לכל אישה להרגיש יפה, גם כאשר גופה משתנה. השקיעו בעצמכן, כי מגיע לכן להרגיש טוב.

בלוג

כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של תכנים בתחום המזון בארץ ובעולם
0
    0
    העגלה שלך