סלטים לאירועים

בחירת סלטים לאירועים – איך לבחור?

סלטים לאירועים הינם מנות הפתיחה הראשונות אשר נמצאות על השולחן, במסעדות ואירועים רבים. ביניהם, תמצאו: סלטים בעבודת יד, גבינות וממרחים, חומוס וטחינה, סלט חצילים במיונז, כרוב אדום, ומזטים נוספים. באירועים, תמצאו, מבחר של כ־50 סוגי סלטים לפחות. חלקם טובים יותר, וחלקם פחות. הסלטים כשרים וטריים, נבחרים בקפידה על ידי החברה המספקת את השירות או באמצעות התאמה אישית יחד עם הלקוח.

חוגגים אירוע – איך בוחרים סלטים לאירוע?

אנחנו מניחים שברגע זה, אתם ממש בלחץ, מתוחים, ומוטרדים ממה שצריך לקרות. שאלות רבות עולות, המחשבות מציפות את הראש, והשקט הנפשי רק מדרדר. לפיכך, אנחנו כאן עבורכם! עושים לכם סדר בבלגן. הקייטרינג והאוכל הינו בין החלקים החשובים ביותר בתכנון והפקת האירוע.
החלק של סלטים, הינו החלק הקשה ביותר בבחירה. אז במה הכי כדאי לבחור? איך בוחרים בכלל סלטים לאירוע? לפניכם מספר טיפים:

  1. מבחן הטעימות הראשוני – לקראת האירוע או החגיגה, בחירת הסלטים כוללת מבחן טעימות ראשוני. וזאת, במטרה לבחור את הסלטים הטובים ביותר מהתפריט המגוון. בסופו של יום, זה בדיוק כמו קפה, הבחירה נתונה לשיקול טעמכם. זאת אומרת, הטעם האישי משחק תפקיד חשוב. זה בדיוק כמו כן ולא: טעים או לא טעים. למבחן טעימות זה, כדאי להצטייד באדם נוסף, מטעמכם.
  2. כשרות מתאימה – ישנם מקומות שבהם הכשרות פחות "טובה" או בכלל לא קיימת. בהתאם לקהל המוזמנים והאורחים, בחרו את הכשרות המתאימה ביותר. לדוגמא: בד"ץ או מהדרין. הכשרות היסודית והגבוהה ביותר היא כשרות בד"ץ. אם זאת, במקרים מסוימים, במטרה לחסוך בכספים, ניתן גם לבחור בכשרות סטנדרטית, מהדרין. המחירים של התפריט יהיו פי 10 זולים מהרגיל.
  3. טריות ואמינות – אל תתביישו, תשאלו את השאלות הנכונות והמתאימות ביותר. בין היתר, מהי רמת הטריות, האם היא יומית או שבועית, מיהם צוותי המטבח, ועוד. נרצה להגיע למצב שבו נבחר בתפריט אשר מציג טריות יומיומית, ברמה הכי שקופה ופשוטה בעולם. לצד זה, נבחר את החברה לפי ביקורות חיוביות, שנות ניסיון בתחום הקייטרינג, היסטוריה נקייה, ופרמטרים נוספים.

וככה בדיוק, תוכלו לבחור את תפריט הסלטים שלכם לאירוע. הפרמטר הראשוני, הינו המוביל ביותר: מבחן הטעימות במטבח או במקום החברה. זהו המבחן העיקרי שבו נעמיד את בלוטות הטעם שלנו במבחן סופי. וכך, נדע כיצד להיערך ולבחור את תפריט הסלטים המושלם ביותר לאורחים שלנו, וכמובן, לנו.

כדאי לדעת: איך הסלט נשמר טרי?

שמירת סלטים לאורך זמן מתבצעת על ידי שימוש בחומרים משמרים, לימון, שמירה בקופסה אטומה (וואקום), והימנעות מטיבול של תבלינים או רטבים אשר עשויים לפגוע בזמן הטריות של הסלטים. מוועד מועד, כדאי להשתמש מראש בחומרי גלם איכותיים וטריים ככל האפשר. וכן, לשמר את הסלטים במקום קר, כמו המקרר, בטמפרטורה המיועדת. שימו לב: שימוש במלח עשויה להפחית את זמן הטריות של הסלטים.

המאמר באדיבות אתר tuka meat show.

בלוג

כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של תכנים בתחום המזון בארץ ובעולם
0
    0
    העגלה שלך