אספקת מזון פאבים ומסעדות

אספקת מזון ושתיה לברים ומסעדות

כל מי שמנהל עסק מזון מבין ומכיר את הצורך באספקה של כל חומרי הגלם ומוצרי המזון השונים באופן קבוע ומסודר עד לפתח הדלת.
אם יהיה זה הכול ממקום אחד, כך שהכל יגיע בבת אחת עד למקום, זה יהיה מוצלח עוד יותר. אז זה בדיוק מה שאנחנו מציעים. אספקה של כל חומרי הגלם שמגיעים כולם ישירות עד אליכם. כך שאתם לא צריכים לעבוד מול חברות שונות, אספקה מכמה וכמה יצרנים והתנהלות כספית מול חברות שונות.

אספקה של מזון ושתייה – איך בוחרים את החברה המתאימה?

כאשר אתם באים לבחור את החברה שאכן תספק לכם את המענה ותדאג לכך כי יהיה לכם כל מה שאתם צריכים בבר או במסעדה שלכם, אתם צריכים קודם כל להיות בטוחים כי אכן יש לכם את המענה הנכון בהתאם לכל מה שחשוב לכם. אתם לא יכולים לבחור חברת אספקה בלי לבדוק היטב ולוודא כי אכן מדובר במי שיעשה עבורכם את העבודה בדיוק כמו שאתם רוצים.

אז על מה חשוב לשים דגש בעת הבחירה בחברת האספקה?

אז האמת היא שזה לא ממש משנה אם מדובר באספקה של יינות כמו למשל don-anton או לחילופין אספקה של מזון, חומרי גלם, שימורים או כל מה שירכיב את המנות אותם תרצו להכין.
בכל מקרה חשוב לשים לב לנקודות הבאות ורק כך לבחור את החברה המתאימה.

  • אספקה של חומרי גלם ומזון טריים בלבד – אם מדובר בחומרי גלם טריים, כמו ירקות, בשרים, מוצרי חלב וכדומה, חובה לשים דגש כי מדובר במוצרים שהם טריים וטובים. לא כאלה שכבר חלפו עליהם מספר ימים בחוץ והם כבר איבדו מהרעננות ומהטריות שלהם. גם במוצרי מזון ארוזים כמו שימורים, קטניות וכדומה, יש לשים לב לתאריך הייצור ותאריך התפוגה על מנת להבטיח כי אכן הכול טרי וטוב כדי להתחיל בו את היום.
  • אספקה עם עמידה בלוח זמנים – כשאתם מנהלים בר או מסעדה אין מקום לעיכובים. אתם צריכים את כל מוצרי המזון אצלכם בשעה שאתם רוצים להתחיל לעבוד. זו הסיבה שחובה לוודא לפני הכול כי מדובר בחברה שמצליחה לעמוד בזמנים ולהביא לכם את ההזמנות שלכם בשעה הרצויה ללא עיכובים כלל.
  • משלוח עם קירור – יש מוצרי מזון רבים החייבים קירור. זה כולל בשרים, מוצרי חלב או אפילו פירות וירקות. אתם לא יכולים להסתמך אף פעם על חברה שלא תספק לכם הובלה יחד עם קירור.
  • חברה מייעצת – יש חברות אספקה שמעבר למכירות הם גם יאפשרו לכם להתייעץ עם הצוות המקצועי בדבר חומרי הגלם השונים, ייעוץ קולינרי, המלצות על כמויות מתאימות בהתאם לסדר הגודל של המסעדה או הבר וכן הלאה.

ככל שתקפידו יותר על כל הנתונים הנ"ל תיהנו מאספקה מהירה ויעילה בדיוק כמו שאתם רוצים.

בלוג

כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של תכנים בתחום המזון בארץ ובעולם
0
    0
    העגלה שלך