בניית לוגו

איך לעצב לוגו למוצר מנצח?

עיצוב של לוגו איכותי למוצר מנצח הינו חלק מתהליך המיתוג הכללי וטומן בחובו יצירת נחשקות למוצר. עניין זה מתבטא בבחירה נכונה של טיפוגרפיה הנלוות ללוגו, פלטת צבעים שמתאימה למותג ולמוצר ועיצוב שמתאים למאפיינים של המוצר. הצטרפו לכתבה וגלו כיצד לעצב לוגו למוצר מנצח.

שימו לב לצורניות של המוצר

ברגע שיש לכם מוצר מנצח ואתם רוצים לוגו שיהיה לא פחות טוב ממנו, אתם צריכים לשים לב לצורניות של המוצר בכדי שהלוגו ישלים אותו. במידה והמוצר הינו בעל סממנים הנדסיים מסוימים הרי שיש לנו קו מנחה גם ללוגו. כלומר, הצורניות של הלוגו צריכה להיות חלק אינטגרלי מהעיצוב ולהשלים את העיצוב התעשייתי של המוצר.

בדקו איזה פונט מתאים

כאשר אנחנו ניצור לוגו למוצר מנצח, אנחנו נשים לב גם לפונטים הקיימים אשר מתאימים לו. האם המוצר חדשני או טכנולוגי, הרי שגם הטיפוגרפיה שהינה חלק מהעיצוב של הלוגו, תהיה באותה השפה העיצובית. כמובן שמכיוון שהלוגו הוא אלמנט ווקטורי, ניתן ליצור כמעט פונט חדש עבור השם של המוצר. תהליך זה מהווה חלק אינטגרלי מכל תהליך של עיצוב לוגו, בוודאי שעבור מוצר חדש ומנצח.

תחשבו מופשט

בשנים האחרונות אנו רואים כיצד יש פחות ופחות עומס עיצובי על לוגואים של מוצרים מנצחים וניתן לראות זאת אצל מגוון של מותגים ומוצרים שעברו תהליכים של הפשטה. בתהליך זה עוברים על הסממנים הבולטים ביותר של המוצר ומנסים לנקות את כל השאר בכדי למנוע עומד עיצובי ויצירת מראה עדכני ומנצח. עניין זה נובע מהטרנדיות של העיצוב הנקי יותר אשר מאפיין את המותגים והמוצרים החזקים בעולם.

בחרו בצבעים הנכונים

לוגו למוצר מנצח יכול לקום וליפול על בחירת הצבעים, זה עד כדי כך פשוט. חשוב לבחור צבעים אשר יחמיאו למוצר ולאריזה שבה הוא נמכר. צבעים אשר משדרים אווירה של נחשקות ותואמים את הצבעים של החברה שלכם או של המוצר עצמו. עניין הצבעים נחקר ויכול להשפיע רבות על תפיסת המוצר בקרב קהל הצרכנים הפוטנציאלי שלו וכמובן הגיל שלהם.

לא לשכוח את ההדפסה עצמה של לוגו

מכיוון שההדפסה עצמה תהיה לרוב על המוצר עצמו, כדאי לעצב בעזרת פלטת צבעים של CMYK. גם עבור הדפסה דיגיטלית ללוגו, כדאי לעשות כך וליהנות מתוצאות מושלמות בכל פעם. שימו לב לחומר שעליו אתם מדפיסים את הלוגו בכדי לדייק בתוצאה הסופית, למיקום שלו ביחס לבלידים של בית הדפוס ולדרישות הטכנולוגיות אשר קיימות בכל מקום.
אל תתפשרו על בחירה בפחות מבית דפוס דיגיטלי בעל ניסיון רב בתחום.

לסיכום, עיצוב של לוגו עבור מוצר מנצח הינו תהליך אשר בו יש ניסיון להטמיע את האלמנטים אשר מאפיינים את המוצר בצורה צורנית וטיפוגרפית. עניין זה מתחשב בצורה של המוצר, הצבעים והייחודיות שלו וכמובן בקהל היעד הרלוונטי. כל זאת בכדי ליצור בידול ותחושת נחשקות למוצר.

בלוג

כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של תכנים בתחום המזון בארץ ובעולם
0
    0
    העגלה שלך